Ven2-4cancer

de inschrijving is geregeld mn team “Fly like an eagle” is ingeschreven en het inschrijfgeld is betaald. We hebben inmiddels de accommodatie gereserveerd aan de voet van de Mont ventoux bij de start van het event in Malaucene. Het is de bedoeling dat je 4 x de “kale berg” opfietst. Net als afgelopen jaar bij de Alp d’HuZes ging ik ook uit van 6 x die berg opfietsen het werd uiteindelijk 5 x. Alp d’HuZes 2012 ga ik toch weer voor de 6 x. Voor de Ven2-4cancer ga ik uit van een hele andere gedachte. In mijn team zit mijn vader. Hij is degene voor wie ik dit doe. Mijn doel zal zijn om hem de kans te geven die “kale berg” te beklimmen. Teurg naar de oorspronkelijke gedachte van Alp d’HuZes en Ven2-4cancer namelijk het onmogelijke doen. Uiteraard is een ander belangrijk doel het bijeen krijgen van zoveel mogelijk sponsorgelden ten behoeve van de voortgaande strijd tegen kanker. Maar toch… deze ven24cancer is voor mij vele malen belangrijker dan alle andere events waaraan ik deel ga nemen in 2012. Dat zult u wel begrijpen.

Plaats een reactie